Vyjadřování klienta k poskytování sociální služby, pravidla pro podávání a vyřizování podnětů a stížností
Klient může vyjádřit svůj názor na poskytovanou službu kterémukoliv odbornému pracovníkovi organizace.
Klient má právo vyjádřit se ke kvalitě a způsobu poskytování sociální služby, k poskytnutým informacím, k pracovníkům organizace, prostorám, ve kterých je sociální služba poskytována apod., a to formou podání připomínky, podnětu či stížnosti.
Klienti mají také možnost se anonymně vyjádřit vyplněním anonymního dotazníku on-line formou zde „Hodnocení služeb poradny“. Dotazník je k dispozici také v listinné podobě v čekárnách jednotlivých detašovaných pracovišť. Tato písemná vyjádření se shromažďují ve schránkách k tomu určených. Schránkou jsou vybavena všechna pracoviště CEPP. Podrobné informace o dalších způsobech podávání podnětů a stížností jsou ke zhlédnutí v dokumentu Vyřizování a podávání připomínek, podnětů a stížností na poskytované služby v OSP.